فکرم درد میکنه…

منتشرشده: دسامبر 18, 2009 در اجتماعی, روزانه

¤ فکرم درد می کنه. نمی دونم نسکافه ها تلخ تر از قبل شدن، یا اینکه شکرها بی خاصیت! … دلم یه فنجون نسکافه می خواد که نیازی نباشه تا خرخره توش شکر بریزم و بعد با یه حبه قند گنده هورتش بکشم و آخر سر هم خورده نخوره بریزمش دور… دلم یه فنجون نسکافه با طعم آرامش می خواد.

¤ … گفت : « گاهي، وقتي كه يادم مي رود يك درختم، شايد چند قدم هم راه رفتم. »
…گفتم: رضا بابات هنوزم اون پیکان جوانان رو داره؟!

دیدگاه‌ها
  1. صبا می‌گوید:

    سلام فکر میکنم خستگی بیش از حد باعث تلخ بودن این نسکافه شده.یه فنجون نسکافه با طعم آرامش دست خودمونه بعضی وقتا ما دلمون نمیخواد…
    ببخشید دیروز نتونستم ازتون خداحافظی کنم…منم امروز زیاد حالم خوب نیست…

  2. صبا می‌گوید:

    محفل آریائی تان طلائی ٬ دلهایتان دریائی

    شادیهایتان یلدائی ٬ پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .

  3. صبا می‌گوید:

    سلام خوبین؟
    آپ جدیدم گذاشتم.اگه بد بود بهم بگین منتظرم دیر نکنین…

  4. صبا می‌گوید:

    سلام حال واحوالتون چطوره؟

    چشم حتما.جوجه ما خیلی نازه عزیز دلمه…
    کرمان مثل شهرای دیگه هر سال جشن یلدا میگیره که معمولا توی خونه ی بزرگترا برگزار میشه که خیلی هم خوش میگذره.اما امسال جشن یلدا چون تو محرمه.مردم کرمان این ایین باستانی رو ساده تر برگزار میکنند ولحظاتشون رو با یادامام حسین زینت میبخشن…

پاسخی بگذارید

