بی حوصلگی

منتشرشده: اکتبر 16, 2009 در اجتماعی

….

.
بی خیال.

دیدگاه‌ها
  1. صبا می‌گوید:

    سلام. گرم ترین سلام در سرد ترین صبح جمعه تقدیم به داداش عزیز و بزرگوارم.

    ممنون که مطالبم رو خوندی خیلی خیلی خوشحال شدم.
    مرگ مامان بزرگ منو …بگذریم بهتون تسلیت میگم نمیدونم چقدر با بابا بزرگتین خوب بودین اماخوشحالم که درک میکنید.
    یه روز براتون موضوع زاغ سیاه رو میگم اما الان نه…
    الان که دارم براتون مینویسم دارم دعا ندبه گوش میکنم…
    داداشی بی حوصله نباش شایداین به خاطر خستگی کاره…شایدم …
    وب خوبی داری.دارم میرم مطالب بعدیتون رو بخونم…فعلا بای…

  2. صبا می‌گوید:

    اولین روز محرم رو بهتون تسلیت میگم…

    *نور خدائي*

    حسين آئينه نور خدائي است وجودش عين مصباح‌الهدايي است

    اگر قرآن ناطق مرتضي بود حسين ايجاز آن در نينوا بود

    بخوان اجمال و تفضيل امامان زخم يک جرعه زن با تشنه‌کامان

    گرين يک جرعه از جام حسين است نصيبت نور آفاق و شين و عين است

    بنازم شور مرکب راندنش را فراز نيزه قرآن خواندنش را

    عبورش را ز خط آتش و خون حضورش را در اوج هفت گردون

    سپرافکندن شب را به پايش طلوع صبح را در چشمهايش

    غبار سم اسبش چون که خيزد به مستي سرمه در چشم تو ريزد

    شهامت شرح قاموس حسين است شجاعت آستان بوس حسين است

  3. صبا می‌گوید:

    سلام داداش .میثم آپ جدیدم رو بیا ببین اگه هر جاش بد بود بهم بگو.

  4. صبا می‌گوید:

    سلام داداشی خوبی؟عزاداریهاتون قبول باشه، فکر کنم دوباره حال وحوصله وبلاگ نویسی رو ندارین…آخه هنوز رو بی حوصلگی مکث کردین…خدایا به حق این ماه محرم، به بزرگی و عظمت زینب کبری این آقا میثم ما و خانمشون هر چی ازت میخوان تو بهترین رو بهشون بده(الهی آمین)…

  5. میثم شهابی راد می‌گوید:

    کامل بگو تا قشنگ بفهمیم موضوع چیست به خدا من از هیچی حوصله ندارم دمت گرم

پاسخی بگذارید

