اوج امنیت!

منتشرشده: سپتامبر 24, 2009 در وب گردی
برچسب‌ها:

امروز رفتم توی سایت همراه اول و خواستم کارت شارژ رو به صورت اینترنتی خرید کنم. کلاً این بخش فروش کارت شارژ توی خود این سایت خیلی مشکل داره و آدم رو حسابی کلافه می کنه تا یه کارت شارژ ناقابل بده. نکته جالبی که امروز بهش برخوردم و نکته جالبی در بحث امنیت بود که واقعاً جای تشکر و قدردانی از مسئولین این سایت داره. زمانی که شما می خواین کارت رو خریداری کنید به خاطر اینکه «ماشین از انسان تشخیص داده شود» و خدای نکرده سایت بلایی سرش نیاد دوستان طراح سایت اومدن و بجای استفاده از کد امنیتی، سئوال امنیتی مطرح کردند ( اگه درست بود خوب بود) اما نکته این سئوال این بود که نه انسان می تونست بهش جواب بده نه ماشین!! حالا خودتون تصویر زیر رو ببینین و بررسی کنین که از نظر امنیتی جواب درست کدومه!!

bank

دیدگاه‌ها
  1. nima می‌گوید:

    chi begam ?
    chi daram ke begam
    faqat bayad sokot kard
    😉

  2. nima می‌گوید:

    دوستان عزیز ایراد الکی نگیرید
    ما داریم خودمونو برای مدیریت جهانی آماده می کنیم
    نا سلامتی 83% رای دادیم هااااااااااااااا؟

  3. ali می‌گوید:

    زرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررشک

  4. امین می‌گوید:

    ۵ دقیقه فقط ریز ریز خندیدم… آبروی بانکم که بردی…

  5. M می‌گوید:

    به به!
    به به!
    به این می گن ابتکار!

  6. آرمین می‌گوید:

    من که درست نفهمیدم مشکل شما با این قضیه چیه …!؟
    مگه گزینه ی آخر (چهار)نمیشه !!!!؟

  7. فرهود می‌گوید:

    وقتی باروابط جای ضوابط را بگیرد نباید انتظار بیش از را هم داشت

  8. محسن فشارکی می‌گوید:

    سلام گل پسر
    بعد عمر دوباره یه نسکافه دم کردی و من رو هم دعوت کردی
    خوب خودت میدونی که ایرانی ها باهوشترین مردم روزگاریم، پس حتما» جوابش رو پیدا میکنیم

  9. عمو هوشنگ می‌گوید:

    عجب سایت خنده ایی طراحی کردن اینا … اینم یه سوتی دیگه که من کشف کردم

  10. Portable Soul می‌گوید:

    می دونین من اول فکر کردم یه چیزی مثل سوال امنیتیه یاهو باشه، یعنی خب یکی از این هارو انتخاب می کنی، بعد خودتم یه جواب بهش می دی، بعداً برای امینان همینو ازت می پرسن! یعنی تنها راه ممکنش همین به نظر می رسید! بعد دیدم نه، قضیه خیلی جدی تر از این حرفهاست…

    با اجازه مطلبتون لینک شد

  11. ناشناس می‌گوید:

    المپیاد هوشه؟!!

  12. cafegodo می‌گوید:

    نیما بهتر از همه گفت
    البته میدونین بعید هم نیست کار کار انگلیس امریکا و اسرائیل باشه عجییبا

  13. داستانک می‌گوید:

    ببخشید اینجا دیگه واسه چی فیلتر شده همشهری جان!!؟؟؟

  14. مصطفی می‌گوید:

    ها ها ها …..

  15. ميثم دهقانى می‌گوید:

    اينجا كجاست ديگه،حالم خراب شد؟

  16. من می‌گوید:

    جوابش رو پيدا كردم،96523451254621648543158421542 درسته؟

پاسخی بگذارید

